Computerondersteuning

oktober 2016

Hoe activeer of verleng ik mijn Kaspersky-licentie?

2018-06-17T02:37:22+02:0025 oktober 2016|

1. Licentiegegevens per e-mail Zodra u een licentie voor Kaspersky hebt aangeschaft, ontvangt u van ons een e-mail met uw licentiegegevens. Deze e-mail wordt verstuurd naar hetzelfde adres als uw factuur op binnenkomt. In de e-mail staat een download-link en een licentiecode. De licentiecode heeft u nodig voor activering. Let op: als het om een [...]

juni 2014

Ondersteuning op afstand

2014-06-26T20:34:04+02:0026 juni 2014|

Om ondersteuning op afstand te verlenen, gebruiken wij software waarmee we uw computer tijdelijk kunnen bekijken en bedienen. Vaak krijgen wij de vraag hoe het zit met uw privacy en veiligheid. Uiteraard zullen onze medewerkers nooit een actie uitvoeren zonder met u te overleggen. Tenzij we dat zelf met u hebben afgesproken, heeft u de [...]

Ga naar de bovenkant