Het kan gebeuren dat er een storing optreedt of dat uw website om een andere reden niet bereikbaar is. Dit noemen we ‘downtime’. Volg onderstaande stappen om het probleem te achterhalen:

  1. Wacht 10 minuten en probeer nogmaals om uw website te bereiken.
  2. Controleer uw internetverbinding. Werken andere websites (bijvoorbeeld www.google.nl) wel? Zo niet, controleer dan de internetverbinding of probeer dan uw router of modem te resetten.
  3. Kijk of het probleem niet lokaal is. Via isup.me kunt u de website invoeren en krijgt u te zien of de website ook voor andere mensen ‘down’ is. Krijgt u te zien dat de website ‘up’ is? Dan bent u mogelijk om veiligheidsredenen van de website geblokkeerd of is er een lokaal probleem op uw computer. Neem in dat geval contact op.
  4. Bekijk de berichten op onze Twitter. Mogelijk is er een bekende storing waar aan gewerkt wordt. Ook kunt u op deze pagina bekijken of onze servers op dit moment goed functioneren.
  5. Is het geen lokaal probleem en is er geen storing door ons gemeld? Neem dan contact op!